Flytta ikoner i mapparna

Diskussion i 'Galaxy S' startad av pewpew, 24 jun 2010.

1. pewpew

pewpew Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Om jag har skapat en liten go mapp och placerat ett gäng olika program/spel i den är det då möjligt att flytta om ikonerna i mappen?

Lite irreterande när man kommer på att det där goa programmet hade varit fint att ha så jag slipper scrolla för att välja det... Har testat allt ett tryck, två tryck, dragningar hit och dit men än så länge har jag gått förlorandes ur fajterna.

Oh och så en liten bonusfråga om den kära notifikationsraden högst upp. Hur i hela helsicke kan man välja vad som ska visas där, hade velat ha lite datum där men nu har jag temperatur...

Och en sista bonusfråga som jag inte blir klok på men lär väl bli varse till slut om jag testar mig fram. Om jag stänger av ljudet genom knapp försvinner då vibrationerna med? Om jag bara trycker på vibrationsknappen är det då bara ljudet som blivit avstängt... me verstehe inte...

Finns säkert svar någonstans i etern.

pew pew!

ps. sjukt nöjd med telefonen, har alltid varit livrädd för stora telefoner men nu är jag inte lika rädd, det är nog tjockleken som gör att den inte känns så stor i fickan.

2. pewpew

pewpew Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Chipchop, en sådan simpel grej som att rearrangera ikoner i foldrar finns tyvärr inte... och som de skulle sagt i Diablo "You can't do that...... Yet!"

3. b9mobile

b9mobile Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81

MINA ENHETER

Hur får man in grejer i en mapp?
    Att skapa mappen på startsidan var ju lätt, men att få dit något - hur gör man?
    Klickar jag på mappen öppnas den men låter mig inte lägga till något...

4. spanga

spanga Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Dra ikonen och lägg den på foldern. Precis som när man drar samsungs widgets till papperskorgen :innocent:

5. b9mobile

b9mobile Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81

MINA ENHETER

Aha! Tack!