Nån som vet om det kommer till Android. Verkar ju finnas till iph*ne alla fall. Och man måste tydligen regga sig ens för att få kontakt med det företaget.
Det får inte komma till Android!!!!! (Då skulle jag behöva en drös med extra batterier i fickan. När FM-beroendet slår till så är det sopkört...)
Har jag inte gjort. Är dock sjukt konservativ när det kommer till manager spel. FM är det enda jag spelar och jag har testat andra men inget som är i närheten
FM på en tablet vore ju inte helt fel heller. Tänk att kunna fixa taktiken med bara fingrarna. Inga irriterande klick o tjafs!
SI_games sports interactive @ @ultrish it's not a case of us fixing it, it's a case of the Android market being fixed. Too fragmented at the moment to consider.
FootballManager Football Manager PLAYFOOTBALLMANAGER have developed an android app which allows you to check news & challenges- http://bit.ly/beFcQo
SI_games sports interactive @ @ultrish one is a proven business model, and the sales are clear. With Android, apps don't do nearly as well, & it's not a mature market. 23 minutes ago Favorite Retweet Reply SI_games sports interactive @ @ultrish basically, for iPhone, you target one device, and it works on all. On Android, that's not the case, coz of the different phones. 23 minutes ago SI_games sports interactive @ @ultrish they aren't the same thing at all - apps on Android don't sell very well in comparison, partly due to the fragmentation issue. 24 minutes ago orkar inte jiddra mer med snubben men nån får gärna hetsa