Ingen mer som har beställt lurarna? 
Är fortsatt otroligt nöjd! Lätt de bekvämaste och bäst låtande bluetooth lurar som jag har provat. De djupa öronkuddarna samt faktumet att de är i läder är nog det jag uppskattar mest, det är annars akilleshälen för andra BT-lurar. Känns inte alls som det byggs upp samma värme som med andra material t ex fake-läder. Önskar jag hade ett par andra BT-lurar nära till hands så att jag kunde visa med bilder hur mycket större/djupare dessa öronkuddar är jämfört med generiska BT-lurar!
Lite osäker på om jag kan behålla dessa dock! Köpt ny mobil, nya true wireless lurar etc denna månad! Och har egentligen inte en väldigt stor användning för denna typ av hörlur då jag inte reser långt speciellt ofta. På språng är det oftast smidigare att ta med sig TWS-lurarna pga de tar så mycket mindre plats och är lätta att stoppa undan.
Men har man ett behov av dessa typer av lurar t ex om du reser mycket eller jobbar på kontor, så ja, då kan jag rekommendera dessa varmt, såvida du prioriterar ljudkvalitet/komfort över den allra senaste techen eller bästa ANC:en.
Last edited: Oct 15, 2022
bernard and Ugga like this.