Fick hem mitt displayskydd idag från
www.zagg.com och har precis satt på det så jag tänkte göra en liten recension.
Skyddet består av en tunn genomskinlig plastfilm som man sätter på displayen.
Det var ganska pilligt att sätta på det och tog ett bra tag innan jag var nöjd. Det svåra är att få till alla kanterna till knapparna och utsidan av displayen.
Skyddet är gjort specielt för Huawei u8220 så plastfilmen är utskuren så att knappsatsen och högtalaren inte blir täckta och det är runt dem små kanterna som det är extra svårt att få till det slätt men det går bra om man håller på ett tag.
Ska också säga att skärmen får pyttesmå ojämnheter, som små knottror, över hela skärmen men det är inte något man stör sig på när man använder telefonen.
Trots att skyddet är gjort för huawei u8220 så passar det bara till 99% och det ligger inte helt i kant överallt (se bifogade bilder) men överlag så är det bra. På bilderna ser det faktiskt ut att passa sämre än vad det gör i och med att det är sån närbild, håller man bara på med telefonen som vanligt tänker man inte på skyddet.
Nu känns det som jag bara tagit upp allt negativ men jag är faktiskt nöjd med skyddet och det ser väldigt snyggt ut (det syns knappt alls) och det känns bra och jag har inte upplevt att det blivit sämre respons i skärmen.
Jag ger produkten

Click to expand...