Föra över filer problem

Discussion in 'Allmänt' started by flyers90, Mar 16, 2013.

1. flyers90

flyers90 Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag sitter med en rootad samsung galaxy tab 8.9.
    När jag tittar under hur mycket intern minne jag har kvar står det att jag har knappa 10Gb ledigt.
    När jag sedan kopplar in plattan till datorn för att föra över filer så går det inte. När jag försöker föra över filen kommer det upp ett meddelande som säger att filen är för stor och att jag måste radera saker för att få plats med den nya filen. Filen jag vill föra över är på ca 1Gb i det här fallet.

Jag har rensat ur cachen, så det är inte där problemet ligger.
    Har även gjort en factory reset utan framsteg.
    Vad är det som kan göra att minnet är fullt även fast det inte kan synas i min android platta?

All hjälp tas emot gladeligen!

2. Terrawatt

Terrawatt Senior Droid Medlem

Telefon:
    OP8T

MINA ENHETER

Telefon:
    OP8T
    Vet inte vad som är fel men har haft liknande när jag flashat in rom på min tidigare gs3. Det som löste mitt problem var att flasha på nytt. Minns dock inte om jag tog ned samma rom eller annan. Vet inte vad det berodde på men det löste problemet.
    Har läst på tidigare trådar att vissa romar man tankat hem kan vara trasiga. Och att man ibland får tanka hem på nytt. Hoppas någon annan kanske har någon bättre förklaring

3. flyers90

flyers90 Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag hade samma bekymmer medan jag satt på stock romen och icke flashad platta. Var också därför jag flasha/rootade den.
    Då hade den android 3.2. Nu har jag 4.1.1.