Fördröjning med touchknapparna

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av gabireal, 13 jul 2012.

1. gabireal

gabireal Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,

Jag har hittat ett problem med min telefon sedan jag fick den tillbaka från reparation. Problemet är att det finns en fördröjning med touchknapparna dvs. när jag ska lägga telefonen i viloläge så hamnar skärmen i viloläge innan touchkanpparna, detta händer när jag ska väcka telefonen från viloläget också. Jag har den senaste uppdateringen (v20s). Blir så jäkla trött på den här telefonen... Är ganska säker på att jag inte hade felet inna jag lämnade in den för reparation. Någon som har samma problem?

Tack på förhand

2. Ajsh

Ajsh Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Får man fråga hur lång fördröjning? Funderat nåt på att byta till en annan ROM?

3. gabireal

gabireal Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fördröjningen ligger på lite mindre än 1 sekund, men det är en märkbar skillnad jämfört med hur det var innan jag lämnade in den på reparation. Har faktiskt inte tänkt mig byta ROM då jag inte har tid att pilla med telefonen och är rädd att förstöra telefonen om jag ska vara ärlig...

Har du upplevt liknande problem som jag har?

Last edited: 14 jul 2012
  4. Ajsh

Ajsh Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Nja, när skärmen stängs av kanske det dröjer nån millisekund, men jag är inte så petig. Antagligen blev din mobil fabriksåterställd när den var på lagning, eller? Skulle pröva med det annars.

Sen vet jag inte om det är så relevant att hänga upp sig på ett så här litet problem då mobilen har många större fel:P. Men alla stör väl sig på olika grejer antar jag.:)

5. slibit

slibit Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    458

MINA ENHETER

Även jag har en viss fördröjning, ca 1 sekund. Men det är inget som stör mig.

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2