Förlorar bokmärke

Diskussion i 'Allmänt' startad av Nilssonnet, 27 apr 2012.

1. Nilssonnet

Nilssonnet Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

För ett tag sen så la jag in en ICS-rom på min surfplatta (Acer A500) och då försvann alla mina bokmärken på datorn (kör Chrome där). Valde att inte synkronisera med mitt konto för jag tänkte återställa allt via Titanium och ett bokmärkesbackupprogram på surfplattan så vet inte om det spelar någon roll?

Irriterande då jag förlorade några viktiga länkar.

Jag kör en ICS-rom (CM9) på min mobil också (Galaxy S2) och där har det inte hänt något liknande förrän häromdagen när jag valde att istället för att bara uppdatera rommen och wipe:a cachen, valde att wipe:a allt och återställa allt från Titanium, vips rensades alla min datorbokmärken.

Hur kommer det sig att mina bokmärken rensas från datorn när jag håller på med min mobil och surfplatta? Extremt irriterande, framförallt då jag lägger in nya rommar lite då och då.

Gemensamt med båda tillfällena är att det inte gick att återställa backupen på bokmärkena i varken mobilen eller surfplattan efter nya rommen, vilket det har gått att göra tidigare.

2. Sajlence

Sajlence Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samma sak hände mig tidigare, lyckades återställa på datorn med Windows 7 "återställ tidigare versioner"funktion på chrome bookmarks filen. Den finns gömd i dold mapp på users/appdata nånting.. Minns inte exakta sökvägen just nu