Hej, har nu bokat in en resa till Sverige (gbg) senare i höst. För att underlätta resan tänkte jag använda Maps och dylika appar. Så nu undrar jag kära vänner, har jag möjlighet i Sverige att köpa ett så kallat Pre-Paid kort (så heter det i Finland) för en engångssumma, där jag flitigt får använda data-trafik. Samtal och sms är oväsentligt för det har jag ju mitt eget kort till. Tackar för svar Vicke
Kontantkort finns ju, både Telia och tele2, med dessa kan du fylla med typ 100 kr och sedan skaffa mobilsurf med Sent from my Nexus S using Tapatalk
Aha okej, så för att göra saken klarare 2 frågor till. Vilka butiker säljer dessa kort? (vi har i Finland möjlighet att köpa dem i olika små snabbköp) Kommer kortet igång direkt?
Det går att köpa överallt, pressbyrån, 7eleven, Coop, Ica, överallt, där de säljer godis eller mat xD. Nja, fråga i kassan så hjälper de dig med att fylla på Sent from my Nexus S using Tapatalk
Telenor rekommenderas.ladda för 200kr å man får fri surf i 30dagar.kör det själv nu,funkar klockrent.1mbit hastighet så inga problem med youtube å liknande.