Första intrycken går inte att klaga på. Tyckte först att fingeravtrycksläsaren fungerade kasst, kunde knappt registrera mitt finger. Slog sedan på inställningen för tryckkänslighet, efter det fungerar det kanon. Även med svettiga/blöta fingrar.
Skärmen är ett rejält lyft från op6, flyter på hur bra som helst. Sänkte animationer till 0.5x.
Hålet för kameran märker jag inte direkt av, enbart när jag ska se batteriet, för då kollar jag där kameran sitter
Batteriet håller bra. Körde med maximalt energisparläge över natten, oklart hur många procent det drog, men jag har en skärmtid på 2:28, senaste laddning för 11h sedan och procenten ligger på 71. Helt ok ändå. Kör med mörkt tema, i one ui samt de appar som stödjer det.
Kommer på en sak som jag stör mig på och det är när man scrollar mellan senast använda appar. Jag kan inte svepa snabbt till de som ligger längst bak, utan det är verkligen bara en app i taget. Går det att ändra? Tänker att det nog inte är en nyhet för er som använt one ui tidigare.
Mvh.
Click to expand...