Var och hämtade den på posten för några timmar sen (Comviq android 2.2). När jag packade upp den blev jag förvånad över hur gedigen den kändes. Har läst att somliga klagar över knapparna, men jag fann dom fungera perfekt, samt att de var i fas med resten av sidan, dvs varken högre eller mindre. Inuti var ett 2gb A-data microsd redan monterat. Det enda jag har gjort är att installera tel kort, samt att börja ladda den. Detta då många verkar anse att det är ett måste att batteriet ska vara full laddat innan du sätter på den första gången. Funderar också på att lyfta ut o in batteriet för att försäkra mig om att den verkligen är fullt laddad, innan jag sätter på den första gången 
Förstår inte vad folk har klagat på där, den är helt enkelt snygg, diskret, lagom stor och läckert tunn. Jag är impad av byggkvalitén, det glappar ingenstans såvitt jag har märkt, än, kanske man ska tillägga. Allt känns gediget på den. Det enda jag funderar på nu är vilket ROM jag ska testa först. Samt om jag ska lägga in Root 'för evigt' eller 'on demand'. Om den nu går sönder vill jag ju kunna få den reparerad, men som den känns nu, så tror jag faktiskt att den kommer att funka alldeles utmärkt.
Den är helt enkelt c00l
Sen så får man ju ett års fri surf, även om jag inte är säker på hur det är tänkt att fungera. Det enda jag vill klaga på här är att det inte medföljde en instruktions bok, samt en adapter för SD-kort så att jag skulle kunna flytta mellan laptop och Blade. Annars en suverän data phone so far
Och jag hoppas att den kommer att gå att använda som en dator i förlängningen med. För det är min tanke med den, att ha något som du kan ta med dig och surfa, snacka etc med precis som min laptop.
Dock skiter det sig med 'flash games' och då jag gillar att spela? Jag har ännu inte fått ordning på om det finns ROM som stödjer Flash?
Ah well, a very c00l phone, any which way
Last edited: Sep 23, 2011