Första touch mobil

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av itadruid, 11 jun 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. itadruid

itadruid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Hej

Efter mycket om så har jag äntligen bestämt mig att släppa taget om min K800i och köpa en touchtelefon, frågan är dock vilken mobil det blir.

Har länge varit intresserad utav HTC desire men jag hörde att HTC har bestämt sig att släppa en ny mobil varje månad så den lär ju bli utdaterat snabbt? sen är det också min första android mobil, hur lätt resp svår är android för en nybörjare? har även kollat på en Legend, hur stor är skillanderna mellan Desire/Legend? Sen har jag även hört att batteritiden är dålig på Desire..är detta sant? lär komma med flera löpande frågor men ni kan väl svara på dessa först

tacksam för svar, mvh

Last edited: 19 jun 2010
  2. poipen

poipen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 385

MINA ENHETER

Jag har en desire. Å detta är min första android. Man lär sig snabbt. Du kommer att leka en hel del med den så d går fort att lära sig.

3. Ewr

Ewr Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Operatör:
    Vodafone+Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 10 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vodafone+Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 10 Pro
    Platta:
    Xiaomi MI Pad 4
    Batteritiden är ungefär lika kass på alla avancerade mobiler.

Själv hade jag valt en Desire före Legend, med motiveringen att desire har bättre spec, men när jag nu byter ut min hero blev det en Samsung Galaxy S.

Android är lätt att lära sig, finns mycket att lära men alla jag känner har utan problem lärt sig de som behövs utan problem. För de man itne lyckas med finns swedroid...

4. itadruid

itadruid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

har tänkt till lite och med tanke på app store och utbudet av appar och stabliteten hos iphone OS så lutar det åt en iphone tyvärr,,får se om 2.2 kmr till desire nästa vecka om de blir bättre så kanske de blir desire men just nu är det iphone 4

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.