For 1.6 Tag Home?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av ingko244, 30 aug 2010.

1. ingko244

ingko244 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan alla.

Ville bara kolla med alla här om ni har stött på¨samma problem som jag har. Det är så att jag installerade "For 1.6 Tag Home" på min x10 mini pro och jag installerade den nyaste versionen, funkade skit bra var jätte nöjd med att man kunde göra egna mappar osv. Men så bara för nån dag sen så ringde en kompis mig o vi satt o snacka några min och sen när vi hade lagt på så hade min x10 dött (inte pga lite ström), så jag blev inte så brydd utan bara startade om den och den var som den skulle igen. Dagen efter så snackade vi med varann igen och då när vi hade lagt på så var min mobil död igen, då provade jag trycka på alla knappar jag har men det ända som gjorde nån syn på liv var när jag tryckte på volym knapparna (man får ju pip eller vad jag ska kalla det när man ändrar volymen) det var det ända som hände men sen när jag startade om den igen så hade den slagit igång flygplansläge av nån konstig anledning så när jag gick in i inställningar och slog av de så funkade den som den skulle igen. Så nu har jag avinstallerat "For 1.6 Tag Home" och nu funkar den som den ska. Och som jag skrev i början om nån av ni har haft samma problem med "For 1.6 Tag Home".

2. DanielMalmgren

DanielMalmgren Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Jag kör Tag Home (även om jag just efter att ha läst på lite har bestämt mig för att gå över till LauncherPro så fort jag får 2.1 i min nalle). Det är ju lite svårt att veta vad det är som ligger bakom när telefonen bara hänger sig, men det är klart, har det hänt två gånger och sedan inte hänt mer efter att du installerat Tag Home så skulle det ju kunna vara det.

En gång förra veckan så råkade jag ut för att någon skulle ringa till mig och min telefon började vibrera men det hann aldrig börja ringa för helt plötsligt startade den om sig. Det är enda gången jag upplevt någonting åt det hållet under de månader jag haft telefonen. Har ju dock ingen aning om vilken app som var skurken :P

/Daniel

3. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 284

MINA ENHETER

Har kört med for 1.6 sen jag köpte min Pro och har aldrig reagerat på att det skulle
    skapa några problem.

Brukar du starta om telefonen med jämna mellanrum ?

Själv stänger jag alltid av telefonen över natten. Nu stödjer ju även
    Mjukvaran laddning med telefonen avstängd

4. ingko244

ingko244 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jo jag startar om den lite då o då. Men android 2.1 är ju på väg nu så jag väntar tills man har fått de istället så man få uppdatera mobilen färdigt. (stor uppdatering dvs) :-)

5. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 284

MINA ENHETER

Ska bli riktigt intressant att se vad 2.1 betyder för mini modellerna.
    Förhoppnigsvis har SE skapat en bättre home launcher,kanske slipper man
    då ens leta efter en bättre.