Fortsätter tuta fast svar?

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by Susanna, Aug 2, 2010.

1. Susanna

Susanna Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Ringde ett samtal förut, fick två olika signaler när det tutade. Ringde ett till samtal nyss och det var samma greja, personen svarade men en av tut-signalerna fortsatte. Detta hände alltså efter att jag uppdaterade till 2.2

Nån som råkat ut för samma sak?

Edit: satte i lurarna för att lyssna på musik och tonen var kvar. Plockade ur lurarna och höll luren mot örat och kunde även då hör tonen. Stängde av och plockade ur batteriet. Nu är det borta. Riktigt skumt.

Last edited: Aug 2, 2010
  2. damagee

damagee Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

haha japp det händer mig också efter froyo uppdateringen... helt j***a galet verkar det som... dock vet jag inte vad det beror på...

3. larsson_emil

larsson_emil Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

jag höll på att pilla med min en dag när alarmet gick igång, blev galen för det gick inte stänga av förutom att tag ut batteriet..... Fattigt att dom missat en sån enkel bugg...!

4. Susanna

Susanna Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Sen hade telefonen bestämt sig för att ändrad på alla mina signaler med. Fattade inte vad det var som lät imorse, sen såg jag att jag hade ny alarmsignal, ny ringsignal och att mail, chatt och sms-signal var bytt. Tack och lov var det en lugn låt jag vaknade till :)

5. JeppeJ

JeppeJ Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Det hände mig innan FroYo-uppdateringen... Tut-signalen fortsatte ett bra tag efter att jag avslutat samtalet och till slut startade jag om telefonen för att få slut på det.