Foto i notifiering?

Diskussion i 'Samsung Galaxy Watch 6 (Wear OS)' startad av mbs, 4 aug 2023.

1. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    452

MINA ENHETER

Gick från Samsung Galaxy Watch3, med Tizen OS till Samsung Galaxy Watch6 Classic med Wear OS, och jag blir liksom missnöjd över hur notifieringen för SmartThings kameran syns på den nya klockan. På den gamla fick jag ett foto, på den nya bara text. Hoppas ju onekligen att jag missat en inställning. Någon som vet om jag kan få foto i notifieringen på klockan?

Bifogade filer:

2. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    452

MINA ENHETER

Verkar inte ens som Samsung vet, får ingen återkoppling på frågan i Members appen. Surt.

3. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    452

MINA ENHETER

Fick det här svaret från Samsung:
    "Vi rekommenderar att du inväntar nästa uppdatering för SmartThings appen.
    Skulle det vara så att problem kvarstår efter det att appen har uppdaterats så ber vi dig återkomma till oss så skall vi kika närmare på ärendet."

Frugan har en Watch4, med samma resultat, så jag tror nog chansen är liten att de fixar det i nästa version av appen.

Frågade dem när nästa version kan tänkas komma, får se om svar kommer på den frågan.

4. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    452

MINA ENHETER

Nytt svar..

"Det kommer en uppdatering som säkerställer att du får foton från SmartThings via aviseringar. Uppdateringen har inte lanserats ännu men kommer snart. Vi har inget datum för när den kommer."

Problemet tycks ju ha funnits sedan typ 2 år tillbaka, så jag gissar att det inte lär hända något..

bernard gillar detta.