Fotoprogram som kategoriserar bilder likt Google+?

Diskussion i 'Applikationer' startad av Mundane, 30 maj 2012.

1. Mundane

Mundane Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    280

MINA ENHETER

http://i.imgur.com/vsy3Q.jpg

Finns det någon app som gör samma sak?
    Laddar upp bildena till en hemsida så att man gå igenom alla album på datorn?

Mina bilder flyger redan in på dropboxen, men litar inte riktigt på Google att de har hand om mina bilder.

2. scanie

scanie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Jag kan inte tipsa dig om något annat alternativ men jag vill gärna höra varför du inte tror att Google skulle klara av att ta hand om dina bilder? :)

3. Mundane

Mundane Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    280

MINA ENHETER

För att Google snodde bilderna från min lur helt utan mitt godkännande och laddade upp dem till min Google+.

4. scanie

scanie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Aha, men när man öppnar Google+ för första gången så finns det en ruta man får bocka ur om man inte vill att bilderna ska läggas upp där.

Men hur som helst, jag tror att Google är en av de mest pålitliga tjänsterna när det gäller att ta hand om data.

Det tråkiga är ju att bilderna blir lite förminskade, jag tror i alla fall att det fortfarande är så. Men å andra sidan, ska man ha en riktig backup så lägger man ju över bilderna på egen disk.

Är det bara en snygg presentation av bilder du vill ha så tycker jag att Google+ är ett bra alternativ!