Ah tja. Tror jag la tråden på rätt ställe. Iaf jag ska få ett evt nytt batteri och headset till min sensation problem med laddning när telefonen är påslagen (stannar på en viss procent och går upp till 100% om jag startar om den) och headset som många vet suger t.ex. ofungerande knappsats osv samt kvalitén suger jag vet inte vad. HTC krävde ett bevis typ mobilen ligger bredvid kvittot osv för att jag ska kunna "bevisa" telefonen. Jag ringde igen skulle göra det när jag skickade ett email via deras formulär på htc.com/support. Snubben öppnade mailet och såg ett fel.. nu ville dem att serie eller IMEI helst IMEI skulle va på kvittot. Jag förklarade minst 100gånger att det inte fanns. Då påstod han att det skulle vara en LAG som krävde att det var tvunget att stå med på kvittot?
Fick även detta till mailen..
Så finns det någon "Lag" om detta eller var bara snubben full på jobbet? 
Edit: Fick inget inköpskvitto utan bara det som visade mitt köp artikelnummer summa, Vara inget annat..
Last edited by a moderator: 7 jul 2016