Fråga angående AudioBook Player (Free)

Diskussion i 'Applikationer' startad av swedebear, 18 feb 2011.

1. swedebear

swedebear Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 3T
    Använder AudioBook Player Free väldigt mycket för att lyssna på ljudböcker, dock är det en sak med den som gör mig lite konfunderad och det är att den får för sig att stanna då och då vid byte av fil. Det finns ingen riktig stringens i den, ibland stannar vid varje byte, ibland så sker det som det känns helt slumpmässigt. Man får då klicka på startknappen på telefonen (Dvs den som väcker telefonen när skärmsläckaren är aktiv). Jag har kollat runt lite i inställningarna för AudioBook Player men hittar inget som jag kan koppla till detta. Jag har inte testat att installera om AudioBook Player än, vilket jag nog skall göra när jag lyssnat klart på den ljudboken jag lyssnar på just nu.

Ytterligare en sak som gör mig fundersam, om jag använder Advanced Task Killer för att döda appar och services så dödas inte AudioBook Player trots att jag har markerat att den skall dödas.

Hoppas att ni är med på vad som är mitt problem

EDIT: Insåg att jag hade postat i fel forum, moderatorerna får gärna flytta tråden om de anser att det behövs, annars kan ni stänga och jag startar tråden i rätt forum

Last edited: 18 feb 2011
  2. Hampa_D

Hampa_D Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

testa mort player audiobook har kört den i mer en ett år nu och är hur jävla nöjd som helst, har testat de flesta ljudbokspelarna men fastnade för mort i slutändan

Heffaklump och swedebear gillar detta.
  3. swedebear

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 3T
    Skall prova, tack för tipset

4. Hampa_D

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

5. Heffaklump

Heffaklump Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hur upplever ni kvaliten på ljudet ni får ifrån ljudböckerna på era telefoner? Jag har i mina tre senaste telefoner haft ett raspigt och knastrande ljud som hörs i bakgrunden. Har även samma problem med min nya HTC gratia.

Det dåliga ljudet är så pass lågt att man inte hör det när man t.ex lyssnar på musik men däremot med ljudböcker hörs det, speciellt när det är tyst. Jag har testat att byta både böcker, kvalitet på böckerna, hörlurar och telefoner så det är inte där problemet ligger. Allt fungerar totalt smärtfritt när jag använder min separata mp3 spelare....

Last edited: 19 feb 2011
  6. swedebear

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 3T
    Jag tycker generellt att det är bra ljud men det händer ibland att det är störningar, men då är det oftast boken som är dåligt inspelad

7. Hampa_D

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

Instämmer med ovanstående, men jag har vant mig har nog kört ljudböcker de senaste tio åren.