FRÅGA: Hur klarar TABen av ATG.SE Flash sidan?

Diskussion i 'Samsung' startad av GregerW, 23 sept 2011.

1. GregerW

GregerW Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Tänkte köpa TABen 10.1" men vill först veta hur den klarar av atg.se sidan...om det flyter på som på datorn eller om det är samma skit som på den första 7" Samsung Taben??

Last edited: 23 sept 2011
  2. Showbiz

Showbiz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej, tyvärr kan jag inte påstå att den fungerar speciellt bra. Det är inte flytet som är problemet utan när man först startar sidan så ser allt bra ut, men efter en liten stund när sidan laddat klart börjar den zooma in och ut precis som att den inte vet om den ska vara widescreen eller inte. Jag undrar om detta fungerar bättre på andra plattor egentligen eller om det har att göra med hur atg gjort sidan? Har nämligen inte samma problem på andra sidor.

Kan för övrigt tillägga att när man loggat in och klickar på live-sändningarna så har jag inga problem.

Med dolphin browser hd kan jag välja fullskärm och då ser sidan ok ut, vet inte varför. Har testat standard browser och opera och de fungerar inte. Tror att atg gjort ett dåligt jobb, men det vet vi ju sen tidigare, den utnyttjar ju bara halva min skärm på min "vanliga" pc, som är full hd widescreen, vilket jag tycker är fruktansvärt dåligt 2011.

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

GregerW gillar detta.