Välkommen i klubben kanske man ska börja med att säga, jag kan försöka svara på några av frågorna iaf.
STHLM Traveling: inte testat.
Swiftkey X, lär sig med tiden, jag har några av de sammansatta ord som jag skriver med som förslag, kan dock inte komma på ett enda exempel nu på rak arm
Battery Calibration, Ladda fullt, kör appen, ladda ur batteriet helt och sen ladda fullt utan avbrott (jag skulle nog göra det på natten i flygplansläge med Wifi avstängt eller nått sånt), då skapar telefonen ny statistik för batteriet. (detta behövs dock egentligen endast användas när man byter ROM t.ex.)
Kameran: inzoomningen beror nog på vilken upplösning du har på inspelningen i videoläge, 1080p-läget zoomar in en del och kan sedan inte zoomas varken in eller ut. 640x480 videoläge och 8MP kameraläge har samma zoomnivå från start.
GoSMS: Jag har inte det problemet alls, normalt kör jag endast med avisering i statusraden, men popuprutan visar nyaste meddelandet hur jag än väljer att läsa SMSen nu när jag testade skicka från jobbtelefon till privat några ggr. Testa installera om kanske?
Click to expand...