tänkte faktist köpa en sådan här tablet men har ett par frågor bara: har den ÅÄÖ och finns det bågot bra office program? har den några kända problem? har den android 3.2 honeycomb? är den fortfarande ett bra köp?
Ja den har ÅÄÖ både på tangentbordet på plattan och även om du köper den med dockan (men bara om du köper den i Sverige). Det följer med Polaris Office som kan skapa/läsa och spara Word, Excel mfl format. Häromdagen kom den senaste uppdateringen till Eee pad och då har den version 3.2.1 som är den absolut senaste versionen av Android 3.x som är släppt (Asus är väldigt snabba på att släppa uppdateringar till Eee pad). Personligen är jag väldigt nöjd med min Eee pad.
Jag lånar tråden lite till mina frågor. Jag har fått tag i en Transformer från Japan men har inte fått hem den än.. Har någon av er koll på om det kommer att fungera med den svenska tangentbordsdockan och den japanska transformen? Funkar det med den amerikanska versionen till exempel?
Den ligger på 1300 typ har jag för mig. Jag fick special pris då jag köpte annat.. men vad bra då bör det ju fungera tycker jag.
Den kostade typ så mycket där. Den var billig för att de inte skulle sälja den så länge till.. Jag menade alltså plattan i förra inlägget..