Framtida androidmobiler?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av teal, 13 dec 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. teal

teal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Som topicen tyder, någon som har en samling med bekräftade/semi-bekräftade androidlurar som kommer i framtiden?

Kör med min x10 nu och trivs väldigt bra då kameran är något som det faller på då jag köper mobil. Såg bilderna på SE:s nya Anzo (eller vad den hette) som var som en lite justerad x10.

Innan jag köpte min x10 så hade jag redan ställt in mig på en iphone4 då den tar hyggliga bilder, har den snyggaste designen på marknaden (samsung galaxy s som klockren 2:a) samt att menyer och animationer flyter jävligt snyggt (beror på upplösning?) men sen kikade jag mer på widgets etc som jag gillar jävligt mycket med android och det gjorde valet enkelt till android.

Så frågan är nu, kommer det någon het lur som har en bra kamera (bättre än x10) och med en stabil bas i programvara inom säg 6 månader? eller kan man vänta på en iphone 5 och se vad de har att erbjuda? Hörde om den nya google nexus som absolut verkade vara intressant men är inte sugen på att köpa ny lur innan denna generations android är uppdaterad..

Och vänligen undgå "lål ifån e töntig lololol äpplebajs och mos, min htc/se/samsung kåmer altid vara betre en ifån"

2. Viggo

Viggo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

3. teal

teal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

sidan verkar ha packat ihop men tack som fan, får vänta på att de kommer tillbaka till liv igen :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.