Fråga: Från Smart till Sensation

Discussion in 'Sensation - Allmänt' started by Attlid, Oct 5, 2011.

1. Attlid

Attlid Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Efter ett par dagars fundering och jämförelse mellan olika HTC modeller på marknaden föll valet idag på en Sensation. Kikade mycket på Incredible S med men fick helt enkelt en bättre deal med Sensation. Går från HTC Smart direkt upp till Sensation och är riktigt nyfiken på hur stora skillnaderna faktiskt blir. HTC Smart är ju för det första ingen smartphone... Haha. Smart var ett impulsköp förra sommaren och ja, som inbiten HTC-nörd vägrar jag byta märke trots att Smart verkligen inte varit mycket mer än bara ett irritationsobjekt från dagen jag fick den. Får hoppas på en riktigt, riktigt bra telefon i Sensation! Har läst en del om måndagsexemplar, är det fortfarande ett problem med Sensation eller var det mer i första batchen så att säga?

Får hem den i början på nästa vecka!

2. finnen001

finnen001 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag vet inte hur det ligger till med senare batchar.. Men jag misstänker att min är från första batchen..

Jag är i stort sett väldigt nöjd med min sensation, har fått damm under skärmen och så misstänker jag att min högtalare på baksidan har det hänt något med.

Förutom dom två grejerna så tycker jag det är en riktigt grym lur, tror du kommer bli ruskigt nöjd!

Har haft min i tre månader nu tror jag, har inte tröttnat ett skit än! :) Pillar varje dag på den, såpass mycket att tanten min är svartsjuk på den!

3. Serian

Serian Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Haft min sen ~juni eller vad det nu blir, så troligtvis första batchen. Har ännu inte haft några problem med den what so ever. Sjukligt nöjd faktiskt. :)
    Fast dock skulle jag nog väntat en månad eller två tills nästa omgång mobiler kommer om jag skulle köpt något nu.

4. Bateman

Bateman Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Tror du kommer blir riktigt nöjd.

Håll dock koll under de första två veckorna, vid minsta tecken på damm under displayen så åk in och byt den. Det är dessa två veckor som HTC har som gräns för att få en ny direkt... Missade tyvärr det själv så nu får jag lämna in den på reparation istället.

Men som sagt, håll koll första två veckorna...

5. freddeskell

freddeskell Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag köpte en Incredible S i somras men hade sånna problem med ljudet när jag pratade, både för mi och den i andra ände, så jag hannlämna igen den inom 14 dagar och fick då välja mellan en ny eller pengarna tillbaka (DOA). Jag tog pengarna och gick tillbaka till min gamla Hero. Något sent men, förra veckan köpte jag en Sensation och är än så länge grymt nöjd! Allt utom batteriet, det är bedrövligt, så ja har beställt ett Anker-batteri på Ebay.

6. Attlid

Attlid Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Fick hem den idag, hunnit leka med den en hel del och wow! Vilken telefon. Inga problem hittills, allt funkar, fick även screenshot att fungera efter en systemuppdatering. Grymt nöjd!