FreeTube - ladda ner från Youtube

Diskussion i 'Applikationer' startad av JeppeJ, 3 aug 2010.

1. JeppeJ

JeppeJ Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

2. CaptainC

CaptainC Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Vet du om man får dem i HQ om man använder den fixen? orkar inte ladda hem programet och testa själv :P .

Vet du eller någon annan om det finns någon app som man kan välja att bara rippa ljudet från youtube med?

3. brynte5

brynte5 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Iphone 8 Plus

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Iphone 8 Plus
    Platta:
    Ipad Air 2
    läste i kommentarerna på appbrain och undrar vad dom menar med att det e för få videos, inga musikvideos osv...?
    de verkar ju nästan som att det bara är ett litet urval av youtube, som kan tankas!?

har oxå kollat lite efter ett sånt program och testade det här: http://download.cnet.com/Free-YouTube-to-MP3-Converter/3000-2194_4-10665553.html
    det verkade funka perfekt till en början och filen ser ut precis som en mp3:a och går att spela upp i datorn, som den ska, men när jag försökte bränna ut dom rippade mp3:orna till en cd, så gick det tyvärr inte!
    står nåt om att filerna inte känns igen (eller nåt liknande iaf)...:(

4. brynte5

brynte5 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Iphone 8 Plus

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Iphone 8 Plus
    Platta:
    Ipad Air 2
    läste i kommentarerna på appbrain och undrar vad dom menar med att det e för få videos, inga musikvideos osv...?
    de verkar ju nästan som att det bara är ett litet urval av youtube, som kan tankas!?

har oxå kollat lite efter ett sånt program och testade det här: http://download.cnet.com/Free-YouTube-to-MP3-Converter/3000-2194_4-10665553.html
    det verkade funka perfekt till en början och filen ser ut precis som en mp3:a och går att spela upp i datorn, som den ska, men när jag försökte bränna ut dom rippade mp3:orna till en cd, så gick det tyvärr inte!
    står nåt om att filerna inte känns igen (eller nåt liknande iaf)...:(

5. falkinski

falkinski Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Har før mig att liknande program har blivit utkastade från Market då dom bryter mot avtalet/vilka apps man får gøra/vilka funktioner dessa har? Rætta mig gærna om jag har fel.

6. JeppeJ

JeppeJ Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Det lilla jag har testat så hittar jag allt som jag letat efter. Dock verkar sökfunktionen i den här appen skilja sig mot hur sökningen på Youtube funkar och ger oftast ett sämre resultat. Efter lite att ha testat att söka på lite olika ord/kombinationer brukar man dock hitta det man letar efter. Troligen är det den dåliga sökfunktionen som har fått folk att tro att den har ett sämre utbud.

Det stämmer, sådana här program brukar försvinna. Vill minnas att Dolphin Browser HD hade en sån här funktion när den lanserades i våras, men den plockades bort ganska snabbt. Har man hunnit installera appen så tror jag dock den fortsätter fungera även efter att den försvunnit från market.