Då fick man precis FRF91 OTA (hade FRF85B orootad). Någon som vet vad som är ändrat i FRF91 ? Är det fler som fått denna update? // Chriz
Skumt... Du ser inte ut att vara ensam om det. http://www.google.se/search?q=FRF91...s=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
För det första upplever jag ingen skillnad i snabbhet. För det andra är det en massa småfel, som tex. att mediaspelaren (orginal) startar samtidigt som MixZing när jag trycker på PLAY-knappen på headset. Vilket resulterar i att två låtar startas och jag kan inte stänga av orginal från Advanced Task Killer. Diverse andra småsaker som att jag fick trixa med inställningar för att få webbläsaren att fungera också. En annan sak är att de flesta program som kräver internet-uppkoppling startar automatisk nu. Jag är nybörjare och väldigt opolerad. Säg gärna till om ni har tips. Är inte helt hundra, men tror det var FR58 jag gick ifrån...
Någon form på security-fix. Här är länken iaf, filen är på 909 kb och jag tänker åtgärda Det här först imorgon bitti, förser trött just nu. http://android.clients.google.com/packages/passion/signed-passion-FRF91-from-FRF85B.db99fdf1.zip
Som det ser ut i ZIP-filen så patchar den: AccountAndSyncSettings.apk ApplicationsProvider.apk Kanske mitt problem med market fixar sig... oh.. nu är den klar med uppdateringen... måste kolla... *KOLLAR* Nej, min market krashar fortfarande om jag försöker tvinga en installation av köpta applikationer...
Jag har inte ens fått första OTA:n. Undrar om de lägger ihop den äldre OTA:n till den nya för oss som inte fått än?
Installerades utan problem Några på xda-forumet upplevde att bootningen tog lång tid, men så upplevde inte jag det.
har oxå fått den nu på morgonen. hade frf85b innan som jag har laddat in för hand. idag skulle jag hämta ett mms och istället får uppdateringen. mmset kom sen. ingen skillnad till synes ännu.