FroYo -romar: Applikationer installeras automatiskt från market..

Diskussion i 'Hero' startad av avindal, 29 aug 2010.

1. avindal

avindal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Jag kan någon gång ha kryssat i "google backup", men numera gör jag det inte när jag kör igenom startup wizard. Hursomhelst så installeras alla mina applikationer, inklusive några som jag numera *inte* vill ha, när jag loggat in första gången. Hur gör jag för att bli av med detta?

2. echt

echt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact
    Har samma problem och har letat efter lösningar men verkar inte finnas något annat än att tabort dem efter installationen :S

3. raph

raph Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Jag gick in under inställningar - program - hantera program - market - rensa data/cache
    Då glömmer han alla och man måste ladda ner alla manuellt. Jag gjorde detta medan den höll på att ladda ner program.

4. bjoer751

bjoer751 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Settings->Privacy
    Om du inte har valt synkning vid senaste installationen, är det säkerligen fortfarande ibockat för "Automatic Restore" på den här skärmen - du kan dock inte direkt bocka ur den, utan måste:
    Bocka åter i "Back up my data", ta bort bocken för "Automatic restore" och ta sedan bort bocken för "Back up my data" igen.
    NU kommer Google att glömma bort dina applikationer för ditt konto - och vid nästa installation kommer du inte att få med några program.

5. vastis

vastis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Platta:
    Galaxy Tab S8 Ultra
    Övrigt:
    Pixel Watch2
    När du kör startup wizard, så låter du helt enkelt bli att logga in på ditt google konto. Återställ sedan dina apps från Titanium eller var du har dem och logga SEDAN in. Då finns dina apps redan på plats och Market tankar inte ner något.