Fullständigt Sense stöd

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av Wormie, 26 dec 2010.

1. Wormie

Wormie Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    Telefon 2:
    Apple IPhone 7 Plus
    Som de ser ut nu är de endast DHD och DZ som har fullt stöd för HTC Sense. Kommer detta endast komma till de nya telefinerna, eller kommer de med tiden komma till modeller som HTC Desire eller Legend?

2. Norsehawk

Norsehawk Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Ingen vet. Man tycker att de skulle släppt det men det verkar som om HTC vill dra ut på tiden av nån anledning. Jag lär nog byta telefon å märke innan de bestämt sig...

3. io53

io53 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Oj, har norsehawk tappat hoppet på en uppdatering så finns det knappt något hopp kvar alls ;). HTC snålar med att släppa uppdateringar till sina telefoner, men tyvärr finns det bara Apple eller Google som förstår att hålla sina telefoner uppdaterade (hittils).

Norsehawk gillar detta.
  4. Norsehawk

Norsehawk Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Lite så ja. ;) Att en tillverkare inte väljer att uppdatera sin telefon TROTS att den andre tillverkaren som gör själva OS:et säger att det inte finns några specifika systemkrav är inte okej i mina ögon.

Något jag heller aldrig glömt var att en viss person med typisk brat-dialekt i HTC:s kundsupport svarade när jag ställde samma fråga som trådskaparen var "Ja, sorry, men så är det. Du får helt enkelt köpa en ny HTC-telefon".

Så jag följer den goda råd som jag fått, dock kommer köpa en LG istället. Sen så ångrar jag mig inte att jag köpt en Desire, som i sig är underbar på sitt sätt, men hade HTC inte varit så jäkla snåla med det interna minnet som är på plågsamma 512 mb utan haft minst 8 GB hade jag inte bytt telefon på tre år.

DroidShout gillar detta.