Funkar teflonytan bra?

Diskussion i 'Hero' startad av BadboyRune, 13 aug 2009.

1. BadboyRune

BadboyRune Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hur mycket hjälper teflonytan på Hero mot fingeravtryck och svettiga fingrar jämfört med en Magic? Är det bara skärmen som har teflonytan eller är det hela telefonen?

Det är den bruna Heron jag tänker på.

2. stantemo

stantemo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84

MINA ENHETER

på den bruna är det bara skärmen som är behandlad. jag tycker dock att resten av telefonen är hyffsat bra på att inte suga åt sig fläckar. har en brun och har käkat chips medan jag lekte med telefonen och det var inte så farligt efteråt tyckte jag.

3. kaffe

kaffe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har också en brun( tjejen i Teliabutiken tyckte jag skulle ha en brun; - alla killar vill ha en brun) och den känns ungefär som SE 715.
    Skärmen är ju anti-finger behandlad, vilket jag var rätt skeptisk emot men det fungerar faktiskt! Själva baksidan är ju rätt mörk så jag har inte sett några märken på den även om jag inte ätit chips som Stantemo.
    Mina kompisar som har Iphones, klagar rätt ofta på sina svarta baksidor som de ideligen måste putsa....

4. WoberT

WoberT Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tycker ni verkligen att anti-finger behandlingen funkar? Blir ju flottfläckar så fort man nuddar displayen. Får torka av den hela tiden. Sen har original läderväskan lämnat stora mörka fläckar på baksidan som inte går bort.

5. Nepsir

Nepsir Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Håller med om att det lätt blir fläckar men jag upplever det som att man väldigt lätt kan torka av den, drar skärmen en gång över tröjarmen så är alla fläckar bort. På min flickvänns LG Arena får man putsa den rätt länge innan alla fläckar försvinner så något vettigt har de nog gjort med Heron...

6. Mswidi

Mswidi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

angående flottfläckar, tyckte det var irriterande tills jag köpte ett skärmskydd från Telia, en billig sak för 45 kronor (ungefär A5-ark) som man fick klippa till själv.

nu köpte jag ju den för att inte repa sönder skärmen, men det fick två oväntade effekter, skärmen blir inte lika kladdig, och dessutom så fastnar inte fingrarna på skärmen om man är lite fuktig om fingrarna

7. stantemo

stantemo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84

MINA ENHETER

finns det där att beställa på deras sida?

8. Mswidi

Mswidi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

vet inte, jag gjorde ett fysiskt besök :) Hade förväntat mig få köpa en riktig sak tillklippt för min Hero, men så kom kvinnan med nått jag skulle saxa till skjälv. Lite skeptisk var jag faktiskt...

Jag fick faktiskt klippa till en ny efter någon dag, men den funkar bättre, köper nån den så se till att klippa till hörnen lite runda, för annars fastnar de i allt.

9. Miklan

Miklan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Själva grejen med "anti-smudge display" är att den är lätt att torka av. Den stöter inte bort fett direkt när du tar på displayen.