Köpte ör några månader sedan ett klädställ för ca 96 kr med 5 st platser att hänga upp tex byxor och sedan på ett smart sätt vika ihop den för att spara plats i garderoben. Ser i mina skärmdumpar att jag kom ihåg fel och den då kostade 63 kr + 5 kr frakt men nu kostar den 96 kr + 5 kr frakt vilket är dyrt men det var en testbeställning för att se om det var något bra att ha och köpa fler senare.
96.50 kr + 5.08 kr Frakt , Ej FBA .. annars 70 kr - 101 kr
Register
eller
för att visa innehållet!
Det här klädstället är dock väldigt klent och jag har haft 3 st jeans samt 2 st jogging byxor i det sedan dess och märkte tidigt att det såg ut att vrida sig av tyngden.
Det är typ gjort för små lätta asiatiska finbyxor etc som inte väger något.
Igår tog jag bort jeansen och hängde in några av de populära Meggigs brallorna och det såg bra ut förutom att klädställspinnarna pekade åt flera håll (deformerade av jeansen).
Idag skulle jag visa de här spralliga Meggins för en vän men hela klädstället ramlade ner och gick isär (metall pinnarna hoppade ur sina hål etc) och blev bara hög på golvet, sicket fiasko.
Har ju andra klädställ för galgar som jag köpte i sommras och även då kompakta velvet/sammets galgar som jag nu har hängt upp allt och det ser bra ut etc, sammet är bra för tröjor, tshirts etc då det sitter på plats av den sträva sammeten men är lite omständigt för byxor etc att hänga upp enkelt men får använda dem tillsvidare synd då det var en bra idé men för klent och dyrt (även 68 kr är dyrt för bara 5 plagg).
Kan därför inte rekommendera den här typen av klädställ.
bilder kanske senare.
Last edited: Jan 12, 2022