Här är crossbyxor med riktigt bra pris och FBA.
O'Neal crossbyxor:
O'NEAL unisex - vuxen HARDWEAR Pants MX byxor : Amazon.se: Automotive
331 kr i storlek 30/46
Alpinestars Racer Hoen crossbyxor:
Alpinestars Racer Hoen Pants 32 : Amazon.se: Sports & Outdoors
319 kr i storlek 32? Lång leveranstid men ibland går det snabbare.
Fox 180 Nuklr crossbyxor:
Fox Racing Men's 180 Nuklr Motocross Pant (Pack of 1) : Amazon.se: Automotive
363 kr i storlek 30.
Troy Lee Designs GP PRO
Troy Lee Designs GP PRO Pant; PARTICAL Navy/Orange 30, Blå : Amazon.se: Automotive
517 kr i storlek 30.
Troy Lee Design SE Pro Lane
Troy Lee Designs unisex - vuxen Motocross byxor Troy Lee Designs : Amazon.se: Automotive
568 kr i storlek 26.
Men man drar sig verkligen för att skriva i den här tråden med tanke på den mängd traderabutiker man ser. Sen läste jag ett inlägg på ett forum där en säljare beklagade sig över att hans liv typ raserats och han förlorat 20.000€ på ett prisfel. Vad som störde mig mest är att någon dåre hade köpt 105 stycken!
Söker man på t.ex Ogeto på tradera så kommer det upp en medlem som heter PackatSE som sålt ett hundratal sådana där dremels, roterande verktyg. Alltså jag köpte själv 1 sånt där roterande verktyg. PackatSE verkar ha köpt 100? Över 100? Så jävla stört beteende. Massa omdömen på redan sålda och bara fortsätter lägga upp. Skämmes ta mig fan!
En annan person som bara köpt på sig massa grejer för att sälja vidare är Växterås på tradera. Hugo Boss kläder och massa annat man ser direkt är från amazon-fyndtråden. Ni två är med all säkerhet med i den här tråden och bevakar som hökar och jag hoppas att ni skäms. Finns fler men dessa två är de värsta hökar jag sett på tradera.
Kommer aldrig skicka fynd i den här tråden där man kan köpa massor av samma produkt men lite riktade fynd till mer udda produkter kan det väl bli. Återförsäljningsvärdet är inte så bra så kanske inte är så aktuellt för gamarna men kanske passar någon med crossbyxorna som faktiskt avser använda sitt köp och inte sälja vidare.
Last edited: Nov 10, 2023