Galaxy mini jämfört med "större" nallar.

Diskussion i 'Galaxy Mini' startad av Svensk, 4 aug 2011.

1. Svensk

Svensk Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Som en 40+ så har jag in i det längsta inte köpt någon smartphone tidigare, men nappade på telias 48:- per månad erbjudande.

Vad är det för fördelar med de dyrare modellerna, förutom större skärm, bättre kamera?
    Hade tänkt att ge denna luren till min son senare om jag får en anledning till att uppgradera, men jag är nöjd hittills då jag är kanske lyckligt omedveten om vad jag inte har?
    Spelar inte spel eller vill filma i HD, så vad är fördelen för mig?
    På 2 veckor så har jag redan rootat och donat då jag är en datornörd, så jag är inte helt nollad. :teeth:

2. Akillles

Akillles Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    413

MINA ENHETER

Om du är datanörd tycker jag definitivt att du ska köpa en "större" nalle då det finns så himla många fler utvecklare till dom och mycket mera att dona med dom :)

Men du verkar vara nöjd med din telefon så det kanske är bäst att vara omedveten om vad man kan göra med dessa high-end lurar :P

3. Svensk

Svensk Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Intressant, nu vill jag inte få denna tråd slängs som en idiottråd som den kan verka, så jag hoppas på intressanta tankar som fler kan ta åt sig.

Hur upplevde ni att en uppgradering var förutom kanske att den nya luren kunde köra det senaste Android?
    Vad ska man med dual-core osv om man inte vill göra den till en liten PSP-kopia? :cool:

4. Akillles

Akillles Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    413

MINA ENHETER

Ta en titt på exempelvis galaxy s2 forumet så kan du se vad man kan göra...

Jag har aldrig haft en budgetandroid så någon annan skillnad kan inte jag säga förutom att du får det du betalar för(ex. bättre skärm och mer minne.