![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Ffarm9.staticflickr.com%2F8473%2F8103465083_9f3131059a_z.jpg&hash=3310174114380b857fd5cc9e8d5da6f9)
Jag har nu blivit sugen på att byta ut min Samsung Galaxy Nexus mot en Galaxy Note, då jag tidigare haft en sådan och nu vill prova på det igen.
Jag bytte till mig telefonen i februari i år, från jollelund här på forumet, och då skulle telefonen enligt uppgift vara ett par månader gammal. Han hade dessvärre förlagt kvittot, men skrev ett ordentligt, handskrivet kvitto och jag valde att lita på honom. Så tyvärr finns inget originalkvitto, och eventuella intressenter får helt enkelt besluta om de litar på mig som jag gjorde med jollelund.
Min Galaxy Nexus är använd och har ett visst färgskav (kan skicka bilder vid behov), men har aldrig tappats i backen och har inga repor på displayglaset. Enheten är rootad och kör för tillfället CM10, men detta kan ändras vid önskemål.
Jag söker en Note som är i motsvarande eller bättre skick, kan tänka mig att lägga en viss peng för en som är i bättre sådant. Helst skall originalkvitto finnas, men det hade varit hyckleri av mig att kräva det.
Om du har en Galaxy Note och vill ha något mindre, eller om du bara är ute efter en telefon som nästan är kändis - den har figurerat i ett par av mina artiklar på Swedroid - så hör av dig! Mest intresserad av byten i Göteborg men kan tänka mig att skicka, få andra telefoner är intressanta.
/Viktor
Last edited: Oct 29, 2012