Säljes: Galaxy Nexus och HTC One X - spruckna skärmar

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av fredrikstorm, 10 nov 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. fredrikstorm

fredrikstorm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Golvet i vårat badrum är en riktig skärmslaktare! Jag och min sambo har båda fått våra skärmar spruckna.

Båda säljes/bytes mot en Sony Xperia GO med eventuella pengar åt något håll.

Bilder finns här: https://docs.google.com/folder/d/0B8moQ9cgt3TseGxUczZNYzJ2blE/edit

HTC One X: Köpt från TPH med 3 Total i slutet av Mars. Inskickad till Delta Service en gång som lödde fast wifi-antennen, i övrigt har den fungerat optimalt!
    Det är en smal spricka från långsida till långsida som syns när skärmen är av och om man vinklar telefonen kan man även se den när skärmen är på. Den känns knappt, möjligtvis lägst ut på vänster sida om man trycker och drar samtidigt över den. På vänster sida kan man ibland se en antydan till en liten gul fläck på helt vita bakgrunder. Digitizern fungerar till 100%. Vad gäller baksidan finns det lite mindre skönhetsfel, men inga stora märken eller så.

Kartong med samtliga manualer, pin-hållare-sticka, oanvänt headset och oanvänd laddare finns.

Galaxy Nexus: Köpt från 3 med 3 Total i slutet av Mars. Är en yajkuxw, aldrig blivit rootad eller så. Skärmen på denna har krasat nedifrån och går med flera sprickor up genom större delen av skärmen. Sprickorna känns knappt, endast om man tryckeroch drar över dessa samtidigt. Dock känns det "hål" längst ner som sprickorna utgår från. Digitizern fungerar till 100%.Den har en liten skönhetsskada på övre vänstra hörnet där lite plast har skrapats till. Inte för att det spelar så stor roll men den har haft skärmskydd på sen dag 1 :teeth:

Kartong med samtliga manualer och oanvänt headset finns. Laddare finns också, den är använd.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Folk som kan hämta/överlämnas i Stockholm har förtur om inte priset skiljer sig för mycket. Om den skall skickas är det förskottsbetalning till mitt Nordea-konto som gäller.

Mobilerna finns i Täby.

Har ni frågor är det bara att skriva i tråden, kommer kolla den dagligen fram till den 15:e, efter det är jag borta i 2 veckor, om inte telefonerna är sålda innan dess återkopplar i början av December för eventuellt intresserade.

Om det finns stort intresse för olika reservdelar i de två telefonerna kan dessa slaktas och delar säljas separat.

2. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Hej, jag är mycket intresserad av båda och kan hämta dom imorgon.

Något riktpris?

Ha det bra!

3. fredrikstorm

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Med tanke på hur pass liten sprickan är i One X:en, att de fortfarande fungerar och att alla tillbehör finns etc. så kanske 3000:- för båda?

4. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Du har PM :)

5. fredrikstorm

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

BUMP! Båda telfonerna finns kvar.