Fråga: Galaxy nexus värd att köpa?

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av morrezor, 1 dec 2011.

1. morrezor

morrezor Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

är det värt att köpa galaxy nexus?

Vad jag har hört enligt en som jag känner lite , som kalla sig för benhur här påstår att galaxy nexus har seg skärm,display som Desire HD det vill säga att man måste trycka hårt , åtminstone 2 gånger på touchen och ljudbugg problem.
    Som vi alla hoppas är fixat med mjukvarupatch som de påstå ska vara fixat med mobiler som beställdes efter 28 november.

Kom med era omdömen och ge skriva också hemsidor till recensioner om ni har några.

Vill veta så mycket information som möjligt om galaxy nexus före jag köper den via abonnemang eftersom med mitt abonnemang surfa som jag ska fixa , bli den totala kostnaden på 24 månader -> 7200kr . Så jag är lite osäker om telefonen är värd så mycket pengar med alla problem som galaxy nexus verkar har.

Eller rekommendera ni Galaxy S2 där XDA jobba på rom till ICS , Galaxy W? Eller att vänta på nyare telefoner från bland annat samsung
    P.S Benhur's källa XDA.

2. bombay

bombay Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Din kompis verkar ha fått något om bakfoten med skärmen, den höjs över skyarna av alla recesenter. Och det där med att trycka hårt på en kapacitiv skärm har jag aldrig hört förut?

Ljudbuggen är redan fixad.

Det finns massor med trådar om recensioner och videorecensioner att hitta här: Galaxy Nexus - Allmänt | Swedroid

3. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Allt det du frågar om finns det hundratals sidor om här..... bara att välja den tråd som passar den informationen du är ute efter, hur enkelt som helst. Fast man måste läsa då, så där kanske det sprack.

mrBira gillar detta.