Säljer ett samsung paket, telefon + klocka.
Bilder:
https://photos.app.goo.gl/FT5GrjP11VYeov3P9
Telefon:
Telefonen är en Galaxy Note 9, inköpt från Telia 2018-09-20
Den är i färgen blå, med 128GB lagrings utrymme.
Telefonen är i använt skick, en micro repa på skärmen som jag inte kan få en bild på, ca 1-2mm lång annars verkar skärmen ha klarat sig bra.
Baksidan är sprucken uppe i ena hörnet, medföljer ett helt nytt slickwraps skin i blå honeycomb för att råda bot på detta.
Ramen har fått sig en liten smäll då med, så lite färg är borta där. Skadan syns på bilderna.
I övrigt fungerar telefonen som den ska, och har inte haft några bekymmer med den.
Telefonens alla original tillbehör samt kartong finns kvar och medföljer vid köp.
Hörlurarna är helt oanvända, kanske att jag tappat bort påsen med de olika silikon storlekarna till hörlurarna.
Skal:
Medföljer en hel del skal.
Svart UAG Monarch
Genomskinligt Tech21
Spigen wallet S tror jag det heter, med plats för 2 kort.
Brunt Krusell gjort i äkta läder
Holdit magnetiskt fodral med plats för 3 kort, plus en ficka för kvitton eller sedlar
Spigen neo hybrid i gunmetal grey
Samsung protective standing cover i svart
Rhinoshield crashguard
Klocka:
Klockan, en Samsung Gear S3 Fronteir köpte jag själv begagnad så har inget kvitto kvar på den.
Men klockan är i fint skick, har synat den runt om och kan inte hitta några skador på varken boett eller skärmen mer än små små micro repor som inte syns mer än om man verkligen letar efter dom.
Original laddaren medföljer, har ingen kartong till den.
Information:
Säljes allt helst komplett i ett paket, tar mig rätten att sälja till vem jag vill samt att även ångra hela affären om det inte känns rätt.
Allt paketeras väl och skickas efter fullgjort betalning genom swish.
Face2face fungerar om ni befinner er i Borlänge eller kan ta er dit.
Pris: Bud - Med priside 4500kr för allt inkl frakt.
Alla bud ska vara inkl. frakt för enkelhetens skull
Alla bud skall vara i jämna hundra tal.
Alla bud skall vara postade här i tråden, frågor och diskussioner kan gärna tas i PM.
Vi provar att avsluta budgivningen på Söndag 14 April klockan 12:00
Sista budgivaren skall då ha haft högsta bud i minst 1h dvs sedan 11:00
Trillar det in nya bud då säljer jag till den som håller högsta bud i 15 minuter.
Detta för att slippa sista minuten budare.
Bilder:
https://photos.app.goo.gl/FT5GrjP11VYeov3P9
Mvh,
Stefan.