Jag har varit en HTC fan av rang. Ägt dom flesta high-end modeller dom släppt. Men blev less efter den 4e sensation som strulade. Här är min lista so far, bara haft den 1 vecka dock.
Plus
- Skärmen (storlek + s amoled)
- Pennan (saknat sen win mobile tiden)
- Screenshot verktyget.
- Batteri
- Snabb (Går inte att jämföra med Sensation.)
- Kameran
- Kopplad till TV/Skärm med BT t-bord så har du i stort sett en fullgod surfdator, tack vare upplösningen.
- VNC via denna skärm med penna är en fröjd.
Minus
- Strömknapp lagg
- Pennan placering (svår att "känna vart den är, måste titta efter för att få ut den. Vanesak?)
- Pennan nogrannhet (Kan vara lite offset men inte så störande. Hoppas på lösning via uppdatering.)
- Pennan knapp (Svår att känna vart knappen sitter på den, vanesak?)
- Placering av Strömknapp (vanesak hoppas jag), du slår av den för lätt när du vill höja/sänka ljudet.
- Wifi signal. (Verkar dock vara bugg att signalen bara ser svag ut. Har aldrig tappat signalen, och är riktigt snabb.)
- BT ljudet vart lägre till mitt jawbone era.
Detta har varit den största aha-upplevelse sen mötet med Desire. Tvekar inte att rekommendera denna till alla som är lite mer avancerad användare.
Plus sidan skulle jag kunna fylla på tills f*n löste av mig, men dessa är vad som riktigt sticker ut.
Minus sidan har jag utelämnat en del frustration som kommer från att jag bytt märke. Hoppas detta inte blev för rörigt. Fyller på denna lista allt eftersom.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Last edited: 5 december 2011