Intressant, är det formen som gör det? Jag förstår i och för sig precis vad du menar, för mig låg Desire betydligt bättre i handen än Iphone 4, och väldigt tunna telefoner tycker jag ger en konstig känsla när man håller i dem generellt.
Det är ju precis som med ljud en vanesak också, det är svårt att gå tillbaka. Men skärmen är ingen avgörande faktor egentligen. Jag kommer ihåg att man var väldigt imponerad av skärmen hos S3an i början, sen avtar det. I en surfplatta eller dator känns det viktigare för mig.
Förresten, såg en Note 3 Neo som man speciellt utomlands kan få riktigt billigt. Givet att man lyckas hitta en med rätt LTE-frekvens, är det någon som har någon erfarenhet av den? Jag är som vanligt skeptisk, men det faktum att jag egentligen gärna hade sparat min S3 LTE om den fungerat bra fortfarande säger väl kanske en del om mina krav.
Sorry, "digitizer pennan" menar jag såklart, den från Wacom som alla Note-produkter har. Vilket system är väl mindre viktigt, men det måste vara separata lager för hand och penna så inte handen triggar när man använder pennan. Men någon konkurrent där finns väl egentligen inte på telefonsidan?
Last edited: 3 november 2014