Köpes: Galaxy Note Pro 12.2 svart

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av danneee, 5 aug 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. danneee

danneee Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Köper en Note Pro 12.2 i svart färg och toppskick. Skriv vad du vill ha och om garant/kvitto finns.

2. kissidor

kissidor Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 399
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 pro max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 pro max
    Info:
    Jobbtelefonen
    Telefon 2:
    Diverse Androider
    Info:
    För att dom är roligare
    Platta:
    iPad Pro M4 11+13/mini 6
    Platta 2:
    Tab s9/Tab Xtreme+Legion/OP pad 2
    jag har faktiskt en sån som jag inte behöver ha kvar, LTE-modellen. nu hade jag inte gjort några särskilda planer för att sälja den samt är på jobbet nu så jag törs inte svära på att den är skavankfri, men den borde vara det då den haft fodral på sen första stund. den är inköpt på phonehouse med teliaabonnemang den 28/3 2014 så jag förmodar att garantin har gått ut. kartong och kvitto får jag om intresse finns rota efter hemma, eftersom jag köpte den i fysisk butik (men det borde kanske gå att lösa även om jag har tappat bort det eftersom jag som sagt köpte den med abonnemang? förresten abonnemanget behåller jag förstås själv isf.)

jag hade som sagt inte direkt planerat för att sälja den, men den är hyfsat överflödig här i huset iaf då jag i min desperata jakt efter den perfekta surfplattan nu är uppe i 6 stycken :o, varav denna visserligen har sina ljusa sidor men inte är min favorit.

jag betalade rätt sjuka pengar för den vilket var lite av en besvikelse då eftersom den inte riktigt motsvarade mina förväntningar - men jag har kommit över det nu. om vi förutsätter att jag hittar kartongen och kvittot och originalladdaren, samt att vid närmare kontroll den visar sig vara i så bra skick som jag förmodar - kan 3 loppor vara av intresse?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.