Galaxy S Extended Battery Case

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by guerillerox, Jan 7, 2011.

1. guerillerox

guerillerox Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Har under en längre tid varit intresserad utav Denna originella tillbehör till Galaxy S som utav nån konstigt anledning inte finns i Sverige.

Det som lockar mig att införskaffa den och inte en extra batteri är att den kan användas som en vanlig case utan att göra telefonen alltför tjock och att den även kan ladda batteriet medans man har den i fickan.

Dessvärre så säljs den inte i Sverige vad jag har förstått men nu när euron är billigt funderar man på att importera den.
    Har sökt febrilt efter nån recension innan köp men google har inte lyckats leverera på den punkten, så kanske nån där ute äger en och kan ge några kommentarer.

Har man några tips var man kan köpa en billigt så lämna gärna även för den delen några tips.

Edit: Hittade nu några bra bilder

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=805202

Last edited: Jan 7, 2011
  2. Yasho

Yasho Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

3. guerillerox

MINA ENHETER

4. aafaan

aafaan Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

den är seriöst dö ful.. hur kan man komma på en sådan sak?

5. guerillerox

MINA ENHETER

Smaken är som baken, tycker personligen den matchar luren och är snygg gjord.

6. Galaxy S

Galaxy S Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Helt assymetrisk och ser ut att vara gjord till en annan telefon tycker jag. Hade jag haft ett finger med i designen hade jag gjort täckande sidor med knappar som påverkar knapparna innanför skalet eller bara haft en öppning där knapparna är. Så det ser ut nu är ju urk! När anslutningen ändå är USB, varför inte implementera en blixt i skalet? Finns mycket som skulle kunna vara med, iallafall med den prissättningen.

7. hackan

hackan Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Play.com är de billigaste jag hittat, men de har som sagt inte den i lager. €41.99 (eller £29.99, men bor man utanför UK tar de betalt i € såg jag nu), och om jag förstår det rätt så är det fri frakt till Sverige dessutom. Rätt mycket bättre än £40.84 från mobilefun, där frakt tillkommer.

Galaxxy: rekommenderar att i första hand göra en sökning på forumet, i andra hand ställa frågan i en mer relevant tråd.

Last edited: Jan 8, 2011
  8. Galaxy S

Galaxy S Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Vem refererar du till? Finns ingen annan med liknade namn och jag ställde inte ens en fråga..

9. hackan

hackan Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Spännande, antingen blev inlägget borttaget eller så har jag hittat en ny feature.. (Användaren finns, men har inte längre skrivit i den här tråden).
    Inlägget som skrevs gällde inte den här tråden, men tryckte dumt nog inte "citera".

Last edited: Jan 8, 2011
  10. Knasgas

Knasgas Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

denna verkar ju nästan kanon! precis en sådan man letar efter...dock har den ju inte en lampa på den..hade den haft de så hade den varit prefekt! och så himla ful är den ju inte. men som sagt hade det funnits en led lampa på så hade ja köpt den direkt....

11. guerillerox

MINA ENHETER

Jo Play värkar är intressant men som sagt inte i lager.
    Som jag skrev tidigare så lockar denna tillbehör då den både är en skyddsfodral och Batteri laddare i ett.
    Perfekt då man kommer åka bort på en lägre flygresa (20+ timmar) så att ha denna som laddar batteriet i fickan vore perfekt.

Får kolla igenom Ebay och se om man hittar nån där då den värkar vara antigen slutsåld eller alltför dyr på vissa ställen.

12. Tiny Turtle

Tiny Turtle Senior Droid Medlem

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3
    Info:
    Vit 256GB / 8GB
    Köpte en sån här men har inte använt den än. 80 spänn är ju rätt billigt för 1900 mAh - hur mycket är kapaciteten på skalet?

13. Knasgas

Knasgas Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har du lust att ta ett kort när den är ihopkopplad på mobilen? För den skall väl sättas på mobilen?