Galaxy S problem, hjälp!

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Droidness, 13 nov 2010.

1. Droidness

Droidness Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Hej! Jag tror inte det här problemet har hänt någon annan (försökt hitta) och jag behöver lite akut-hjälp kan man säga.

Jag skulle roota min SGS (i9000XXJPP) med z4root appen ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=833953 ), eftersom den verkar fungera enligt alla kommentarer osv. Och medans appen höll på att roota telefonen så hängde den sig. Väntade i ca 1 timma och inget hände, och märkte att tiden på mobilen hade stannat på 18:41, då förstod jag att den hade, plus att det inte gick att gå bak eller att trycka på någon knapp alls. Det enda telefonen gjorde va att vibrera ungefär varje 6e sekund. Jag har postat om hjälp om det här problemet på xda men inget svar ännu tyvärr.

Problemet nu är att jag provade stänga av telefonen, och det gjorde den. Men nu kan jag inte ta på den alls! Jag gjorde allt som stod på instruktioner när jag skulle roota den, stängde av USB-Debugging mode osv. så jag förstår inte riktigt varför de här problemen har uppstått.

Jag vet inte hur jag ska göra nu och jag har försökt leta efter något som kan hjälpa mig i mer än en timme nu men inget hittills, därför hoppas jag på resultat från swedroid forum <3 Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få

Tack på förhand

2. droidbobby

droidbobby Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

3. Droidness

Droidness Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Kanske det men tänkte kanske att chanserna att mer ser detta ökar om jag postade en egen tråd här istället :P Tackar :)