Hej, jag har en samsung galaxy s2 och det var så att när jag reste bort en vecka och lämnade den hemma (avstängd) så vägrade den starta igen när jag kom hem!
Jag tänkte att det var batteriet och lånade en kompis batteri för att se om den startade, och då startade den! Självklart tänkte jag "Jaha men då köper jag ett nytt batteri.", men när jag nu har gjort det så vill den ändå inte starta (varken med mitt nya eller med min kompis batteri, som funkar i hans mobil, och funkade sist!!). Detta känns riktigt märkligt, och jag undrar vad som skett? Det måste ju vara glapp i telefonen? Jag har förövrigt testat allt man kan hitta angående detta, att hålla inne knappar samtidigt och ta ut batteriet och starta med bara laddaren i m.m.
Att jag inte bara lämnat in den beror på att det finns bilder på mobilen som jag inte vill att någon ska kunna lägga beslag på. Jag har PIN-kod, telefonlås etc, men det lär ju inte vara några problem att få bort det tänker jag. Hur pass säkra är mina bilder om jag lämnar in den till någon reparation? (Jag har 3 förövrigt).
Vad ska jag göra? Känns som ett dåligt läge... någon som har en idé?

Click to expand...