Säljes: Galaxy S3 helt ny 3699:-

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av R530, 8 nov 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. R530

R530 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag säljer egentligen inte de här telefoner själv utan jag ger er kupongkod som ni sedan använder när ni beställer. Detta är ca 30% billigare än normalt. Finns ingen hake telefonerna beställer ni själva jag har egentligen inget med saken att göra. Anledningen att jag gör detta är att jag tjänar på det när ni köper via mig och ni får mobiler till galet bra pris. Tidsbegränsat erbjudande, jag meddelar när det är slut. För att förtydliga, ni gör alltså inte affären med mig utan det är en äkta nätbutik, jag vill inte avslöja namnet för då kanske ni hittar dit själva utan att jag får bjuda in o tjäna på det ;)

Hoppas ni respekterar mina önskermål och inte skräpar ner tråden med onödigt skit, även om ni vet vilken butik det handlar om ber jag er att inte avslöja :)

Last edited: 8 nov 2012
  2. Critical

Critical Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Jag antar att du har sett hur det på senaste tiden har skapats annonser gällande telefoner som inte existerar, att du sedan skapar en annons där du väcker misstankar genom att inte vilja berätta vart telefonen kommer ifrån gör det inte bättre. Jag ber om ursäkt för detta men telefonen säljs via Groupon. Att jag "avslöjar" detta beror endast på att du inte vill ge någon information som visar att telefonerna verkligen existerar.

Spode, x10_minipro, Xenophobia och 1 annan gillar detta.
  3. R530

R530 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Du var tvungen eller hur..wtf vad är det svåra att bara scrolla vidare om du inte vill ha det varför måste du förstöra för mig?

4. Critical

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Jag tycker att du borde läsa igenom din annons en extra gång, sedan förstår du varför jag avslöjade det. Du förstår väl själv att folk kommer börja fundera, se bara på Playstation som försökte "vara snäll" och vilket klister han satte sig i. Detta handlar inte om att förstöra för någon, det handlar om att undvika att flera medlemmar luras. Du kunde säga i PM att du har beställt in flera, varför inte? Om Playstation lyckades så tror jag absolut att vi får se fler exemplar på det.

5. R530

R530 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

DU borde läsa igenom igen, jag skrev ju att jag INTE säljer telefoner själv utan ni beställer SJÄLVA.. läs läs läs! Hur i helvete skulle jag kunna blåsa någon om jag inte ens säljer skiten jag fattar inte vad det finns för misstänksamt.. du kanske borde gå och lägga dig du halucinerar?

Last edited: 8 nov 2012
  6. Stromma

Stromma Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    194
    Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3
    Info:
    Stock/root
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S4+
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S3
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Det finns redan trådar om det här, ex vis:
    https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=85533

Inget hemligt alltså.

Du säljer inga telefoner utan ett rabatterbjudande. Snacka om lågvattenmärke...

Btw:
    Jag har senaste rabattinfon från Media Markt, El-giganten m fl. Finns säkert någon spänn att hämta på dom för den som söker det som är prissänkt för tillfället.

Obs! Jag säljer inte produkterna utan dom får ni köpa själva, bara infon. Säljes härmed till hugade spekulanter, skicka pm vid intresse...

:banghead::banghead::banghead:

// Strömma

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

7. R530

R530 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Wtf, kan ni SNÄLLA läsa vad som står i posten.. jag kräver inte pengar alltså jag säljer inget utan jag tipsar er ni köper och jag tjänar 60kr per köp om ni gör det via mig.. vad fan är ert problem sluta hitta på saker.

Nevermind, detta gick ju åt helvetet men det var värt ett försök jag förlora inget på det..

Last edited: 10 nov 2012
  8. Critical

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Därefter läser du mina inlägg där jag tydligt har förklarat varför din annons visar noll tecken på att telefonerna existerar. Tycker du verkligen det låter trovärdigt att få telefonen till det priset när du till och med är hemlig om vilken butik det gäller? Du tjänar 60 kronor per medlem som köper telefonen via din länk, är det en stor summa tycker du?

9. Stromma

Mottagna gillanden:
    194
    Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3
    Info:
    Stock/root
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S4+
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S3
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Sverige var en gång i tiden känt för innovationer och nytänkande. Man måste nog hålla med dom som tycker att det går utför med landet om att nivån har sjunkit...

Personligen tycker jag att det är urdålig att försöka profitera på rabatterbjudanden. Men om man nu ändå har sänkt sig till den nivån går man väl iaf ut med hela informationen om vad det är man säljer och exakt hur det går till.

// Strömma

10. Stromma

Mottagna gillanden:
    194
    Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3
    Info:
    Stock/root
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S4+
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S3
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Jo, din trovärdighet, och den sålde du billigt...

// Strömma

11. Dellblod

Dellblod Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Ja förstår inte ditt problem? Han har ju talat om 100% sanning, och han skriver vad det är han erbjuder, vad mer vill du veta?

Gör Sverige och dig själv en tjänst och skaffa dig en blogg.

12. Critical

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Själv förstår jag inte varför du tar illa upp och går till attack när jag tydligt har förklarat motsatsen till det du säger. Alltså att han varken gett någon information som visar att han inte försöker lura någon, och att han istället har valt att vara hemlig om butiken. Är det verkligen värt att bli misstänkt för 60 kronor som man inte heller kan ta ut i kontanter utan måste använda på Groupon?

Stromma och Xenophobia gillar detta.
  13. dweebling

dweebling Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    204
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S 20

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S 20
    Platta:
    Samsung Tab S 10.5
    Förstår inte varför det skulle hållas hemligt med varifrån man skulle köpa?
    Om man inte skäms för att man vill tjäna pengar på att andra registerar sig dvs.
    Bättre att köra med öppna kort, ungefär som när man kan "tjäna utrymme" på Dropbox mot att man värvar kunder.

Eg så säljer TS inget utan det borde legat under fyndtråden som tips och sen kanske med raden "det vore snällt om ni vill köpa den via denna länk som tack för att jag tipsade så får jag en slant från dem".

mikaelgo och x10_minipro gillar detta.
  14. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Det stämmer att Groupon säljer galaxy s3 för det priset. Det enda ts försöker är att få folk att köpa den via just hans groupon länk, där han får ca 60kr om någon köper via just hans länk.

Inget större problem med detta om man nu tänker köpa en via groupon lika gärna köp det via killens länk ni förlorar inget på det. Groupon är seriösa och man kan lita på dem.

Det enda som är surt är leveranstiden.

15. gneken

gneken Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 722
    Operatör:
    Vimla, Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla, Tre
    Det enda problemet jag ser är väl att han inte direkt säljer något, denna forumdel är till för att sälja saker. Alla började ju tjafsa när en snubbe "sålde" abonnemang via sin länk för att han skulle komma längre i en tävling eller något liknande. Sånt tycker iallafall jag inte hör hemma i denna del av forumet...

16. matte03

matte03 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Bifogade filer:

17. Critical

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Problemet enligt mig är att han inte ville ge någon information som visar oss att telefonerna existerar. Om jag inte hade berättat och ingen annan heller hade gjort det, kunde han säga att telefonerna existerar men vart man köper dom förblir som han säger hemligt. Annars förstör vi chansen för han att tjäna 60 kronor.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.