Har en del saker som ligger här hemma nu som jag använt till testande osv men just nu ligger allt bara på ett bord så jag tänkte försöka göra mig av med några utav sakerna. Har inte direkt tid, främst lust, för att lägga ut sakerna på Blocket, handskas med oseriösa och pajaser så gör ett försök här och kollar om jag kan få ett OK pris för sakerna.
Samsung Galaxy S3
Blå i färg, i väldigt fint skick och återställd till originalfirmware. Kvitto finns, låda, laddare och hörlurar ingår. Telefonen är olåst!
Xperia Z
Svarta modellen i väldigt fint skick, har kvitto och alla originaltillbehör till den och de är oanvända. Laddningsdockan ingår och har även ett plånboksfodral i skinn samt några skal samt skärmskydd. Olåst även denna.
Transformer Prime 32GB med tangentbordsdocka
Champagne Gold-färg, skärmen är i väldigt fint skick men ramen har ett litet märke från när jag gick in i väggen när den var ihopfälld. Den fungerar felfritt och har inte krånglat dock, E-tangenten på tangentbordsdockan reagerar inte alltid om man trycker väldigt löst på den men vid vanlig skrift så fungerar den. Kvitto finns självklart på denna också. Laddare ingår och kartong ingår.
Jag finns i Stockholm och kan mötas upp utan problem, har även flertalet referenser och har inga problem med att skicka förutsatt att det blir en snabb och smidig affär.
Kom med bud på sakerna, kan eventuellt tänka mig att byta mot något roligt men vet dock inte vad det skulle vara. Helt ärligt så skulle det behöva vara ett riktigt bra byte då jag har mobil, surfplatta, PC, Macbook, systemkamera, PS3 och TV så inget utav de sakerna är direkt av intresse.
Vill man ha Copter-skydd, en extra reseladdare, billaddare eller något skal så kan jag fixa det via jobbet då jag har ganska bra personalrabatt på dessa saker. Copter tror jag ligger på runt 70:-, laddare runt 45:-, billaddare runt 50:- och skal, lite olika bereonde på vilket skal men mellan 40:- till 170:-(Original Samsung Flip Cover).
Skambud undanbedes
Edit: Har även en iPhone 3GS med spräckt display nere i högra hörnet som är låst till Telia med originalkartong och laddare.
Last edited: Aug 14, 2013