Säljer olåst svart/blå Samsung Galaxy S6 Edge 128 GB. Köpte den på Blocket av en kille som hämtat ut den genom sitt jobb den 15 maj 2015. Kvitto följer så klart med.
Den är i överlag fint skick, med en skråma på metallkanten i nedre vänstra kant och några mindre märken på metallramen på ovansidan. Sedan har jag nu sett att det är märken på hemknappen. Antar att den är av något mjukare material än skärmen och baksidan.
På baksidan sitter dbrand-skin och en ganska ful men mycket praktiskt film från egrips (tyckte inte att det blev tillräckligt bra grepp ens med filmen från d-brand). Har haft skärmskydd större delen av tiden, men nu sitter inget på. Jag kan inte se några repor på skärmen.
Har även kartong för den som vill ha det. Allt som fanns i kartongen följer med. Hörlurarna är använda, men det finns oanvända extra ”pluppar” i kartongen.
Medföljer även två skal. Ett Spigen Neo Hybrid och ett Urban Armor Gear.
Säljer eftersom jag bestämt mig för att satsa på att ha endast en telefon för både privat och jobb (Oneplus Two). Har därför även annons med Oneplus One och bambubaksida ute.
Säljer direkt för 7 000 kr om affären kan ske i Linköping med omnejd. Det går dock bra att komma med andra bud. Inga byten dock.
Bilder: https://drive.google.com/folderview?id=0B5wl7vBTi5EebmsxempmVkpGcTg&usp=sharing
Last edited: 15 sept 2015