Avslutad: Galaxy S6 (svart, 32GB) bytes mot iPhone 6

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av AKERSKUUUG, 19 aug 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. AKERSKUUUG

AKERSKUUUG Adult Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    116
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Telefon 2:
    HTC One M8
    Telefon 3:
    Apple iPhone 6 Plus
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Finnes: Svart Samsung Galaxy S6, 32GB lagring. Jag köpte telefonen från Tele2 2015-04-17, kvitto och garanti finns, har testat med SIM från Telenor för att kunna bekräfta att den är olåst. Ett klart silikonskal och trådlös laddare från Samsung ingår, plus ett aluminium- och plastskal på väg hem från eBay. Är i gott skick överlag, men med två skavanker (se även bilder nedan) :
    • Längst ned på baksidan är telefonen repig, efter att min dotter fick tag på den på kakelgolvet och släpade den en bit innan jag han stoppa henne. Dessa repor känns inte och jag ser dem sällan om jag inte sitter och betraktar telefonens baksida, men de ser förstås tråkiga ut när man gör det.
    • Trots att jag varit försiktig med telefonen har den gått i backen från midjehöjd en gång, fick då några små hack i metallramen i övre högra hörnet. Hacken känns inte när man håller telefonen i porträttläge, men kan kännas av ytterst lite i landskapsläge beroende på hur telefonen hålles. Detta var drygt två månader sedan och lyckligtvis har inga övriga fel uppstått till följd av fallet.
    Söker en iPhone 6, helst 64GB i silver eller grå, 16GB kan eventuellt gå bra beroende på skick. Guldfärgad är dessvärre inte av intresse, inga andra bytestelefoner heller.
    Söker en telefon som är i (minst) lika bra skick som min egen, byter helst i Göteborgsområdet (kan ta mig en bit för rätt byte), om byte sker på distans vill jag att du har mycket goda referenser från forumet och/eller skickar först.

IMEI bortredigerat.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.