Avslutad: Galaxy s8 64gb

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Bakken, 5 apr 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Bakken

    Bakken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 mar 2018
    Inlägg:
    1 093
    Mottagna gillanden:
    1 004
    Operatör:
    Tre(3)
    Telefon:
    iPhone 12

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre(3)
    Telefon:
    iPhone 12
    Hej alla!

    Har kommit till den punkten då jag återigen vill prova en ny telefon och därmed sälja min Galaxy s8. Den är inköpt på Telia 17.05.04. Alltså 13 månaders garanti kvar.
    Originallåda, quick charger med sladd och kvitto ingår.
    Skickar även med ett använt Clear-View skal samt en vanlig Samsung Wireless Charging pad(om intressant).

    Telefonen har sedan start haft dBrand Black Dragon på och om inget annat önskas låter jag den sitta på.
    Litet hack i metallkanten finns på framsidan(se bild) både på övre och nedre sidan. Jag vet med mig att det finns en liten repa, om man kan kalla det en repa, lite över halvvägs upp på vänster sida av skärmen - men den är lika svår att se irl som på bilden.

    Mitt önskepris är 3700 kr eller högsta bud. Jag vill helst ha en snabb affär, men vid budgivning hålls tråden öppen tills på lördag 12:00.

    För att adressera elefanten i rummet är jag en väldigt ny användare, vilket jag förstår att kan vara... skrämmande.
    Jag finns i Malmö och är öppen för både f2f och att skicka(då såklart mot betalning i förskott).

    Edit: Glömde skriva att det är den svarta versionen.

    //Andreas
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 5 apr 2018
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.