Fråga: Galaxy Watch på golfbanan?

Diskussion i 'Samsung (Tizen)' startad av unaz, 14 feb 2019.

1. unaz

unaz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Hej!

Jag har börjat titta lite på smart klockor och gillar e-sim funktionen hos senaste Samsung klockan. Dessutom ser det riktigt trevlig ut!

Har försökt googla lite men hittar ingen information om hur bra apparna för svenska golfbanor är nu mera. Vore läckert att slippa bära fler klockor för olika ändamål. Har alltid vart lite anti golfklockor och gpser då lite av tjusningen av sporten är att försöka lista ut det själv. Men börjar lägga mig för detta :)

power650 gillar detta.
  2. Unpoor

Unpoor Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Dom är dåliga, min bana Hussborg i Västernorrland har tagits bort av någon anledning sedan förra året i den som ska var den bästa, Smart Caddie, letar fortfarande efter något att använda den till.. klockan alltså.. handsfree bluetoth lurar är ok att prata i dock.

3. Unpoor

Unpoor Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Tydligen har man slagit ihop ett antal golfappar så man håller på att slå ihop databaserna för banor, det är bara att requesta sin saknade bana om ett tag..hur långt det nu då kan vara?

4. samich

samich Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Hallå.
    Har haft sony sw3 som golf klocka. Fungerade ok, dock så dränerandes batteriet hårt, orkade knappt en hel runda. Hade där avstånd fram, centrum. Och bakkant. Köpte en Samsung s3 classic för ca 3 veckor sedan av en kille här på swedroid. Har prövar några appar men fastnat för golfwith. Kostar dock några hundralappar per år men har hittills varit värt det. Orkar två rundor, dock som stand alone med endast ren GPS. Kan lägga in scorer som sedan synkas upp till golfwith hemsida. I klockan kan man se scorer, banguide dvs avstånd till hinder utmed bana.
    Kort sagt, fungerar ypperligt!