Galaxy X-Cover ?

Discussion in 'Samsung Allmänt' started by Mosaik, Apr 6, 2012.

1. Mosaik

Mosaik Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Funderar på en X-cover - nån som har ? Undrar om den är så bra som sägs gällande hållbarhet mm

2. syx

syx Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Sambon har en sådan fungerar utmärk verkar tåla ett och annat också :D det enda problem har varit att man kan inte ta i mot mms alltid men iblan går det.
    Annars har jag inte hittat något negativt alls:D

Mosaik likes this.
  3. hardc0re

hardc0re Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Vill inte låta taskig men xcover är en riktig skit telefon känner ett par stycken som har en.
    Mjukvaran är buggig som fan samtal bryts sms kommer bort tappar täckning osv.

Hårdvaran är inte roligare den skärmen är bedrövlig minnet är litet och cpun slö.

En tel man köper åt pelle 10år som 1a lur möjligen men isf så är en rootad blade med cm7 för typ halva priset ett mycket bättre alternativ.

4. FishBone

FishBone Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

hmm ok. Tänkte köpa denna till min grabb, med anledningen att den ska vara mycket mer stryktålig, tåla lite vatten m.m.

Internminnet kunde man ju önska mer. om man köper till minneskort kan man dedikera minne från det till internminnet till t.ex program? Eller dom flest program/spel går att installera på sd kortet numera?
    Vad är det för fel på skärmen?

//Kribba

5. syx

syx Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hårdvaran duger allt beror ju vad du ska använda telefon till. Att surfa, maila, spela något spel i bland duger telefon jätte bra till. Har använd en i 3 månader nu har inte haft några problem med mjukvaran.

6. limpandahlbom

limpandahlbom Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

hade lagt pengarna på en defy+ istället(har en i jobbet sen 2v som testlur och den är helt okej)

Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2

7. Redhat

Redhat Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag skulle inte köpt den till min son. Alldeles för lite minne för apparna även om man lägger över en del till sdkortet. (har haft den en månad)
    Dessutom är skärmen rätt dålig.
    Har även haft Defy och den var mycket bättre. Rekommenderas. Fast jag tycker iof att Zte Blade är hållbar och en klockren barnmob, så varför inte fundera på Blade II?

Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2

8. henrixen

henrixen Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Har haft min några dagar och jag skulle tro att den har startat om åtminstone 8-10 gånger.
    Letar efter custom rom men utan flyt så långt, det kanske kommer och då lär det bli en mycket trevlig lur.