Gamla kontakter dyker upp igen

Diskussion i 'Allmänt' startad av Duedate, 13 jan 2016.

1. Duedate

Duedate Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

One+One
    5.1.1

Har städat bland mina kontakter så det ser bra ut på Google contacts på datorn. Det ser även snyggt ut om jag går in på contacts på telefonen så synkningen tycks fungera. Nu till problemet. Om jag skall ringa ett samtal och från knappsatsen klickar på "search contacts" så dyker en mängd gamla kontakter upp som jag vill bli av med. Jag har inte hittat någonstans där dom gamla kontakterna finns sparade och vet inte hur jag skall bli av med dom. Finns det någon som vet hur man löser detta?

Tack!

2. e7andy

e7andy Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    835
    Telefon:
    Huawei P10 Plus

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    Har du även städat bort under Other contacts (Övriga kontakter) i Google Contacts?

I Contacts preview så går det tyvärr inte att se Other contacts utan du måste lämna Contacts preview. Det går utmärkt att gå tillbaka till preview igen när du är klar. Förhoppningsvis så kommer Other contacts till Contacts preview snart för nu är det lite jobbigt att hoppa fram och tillbaka.

Om du inte vill att kontakter ska sparas i Other contacts så kan du klicka bort valet "When I send a message to a new person, add them to Other Contacts so that I can auto-complete to them next time." under General settings i Gmail.

indika gillar detta.