hejsan alla magic ägare har tänkt att prova en cm på moben men kommer då inte ihåg hur ja får fram hboot å radio versionerna ja använder och det var ett tag sedan ja flasha den kör nån typ av 1.6 som funkar jättebra men vill prova nått nytt stadigt med wifi thetter. ungarna gillar verkligen å surfa i bilen på långfärder har läst en hel del på wikin men vill gärna ha lite uppdaterad hjälp i detta ämne samt information om hur att gå vidare har en magic från operatören 3 köpt förra året
Halloj Håll in Back och On så startar du i Fastboot läget och där ser du Hboot, radio & spl Har du kört in senaste uppdateringen på din lur??
Ska kolla in vad ja får med back+powe har inte använt någe ofisiella htc uppgraderingar så hoppas de ska gå bra återkommer när ja kollat å mycken tack
hade problem o kommaihåg lösen hit så det tog ett tag att lämna uppgifter om min telefon jag får fram PVT 32A SHIP S-ON H HBOOT 1.33.009(SAPP10000) CPLD 12 RADIO 3.22.20.17 undrar hur ja fick fram vad ja har för recovery minns då inte vilken ja har man bör väl backa upp nallen innan ja försöker med någon cm6
ett enkelt sätt är att ladda ner Radio Switcher och flasha in hboot + recovery därifrån och sen gå in i recoveryn och ta en backup på din lur med nandroid så kan du återställa sen om de skulle skita sig http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=677045
Tackar så mycket för hjälp på traven Har läst igenom trådarna om Radio switcher så ja må alltså flasha en eng spl alltså innan ja kan köra det programmet eller har jag missförstått? tusen tack för hjälp
jopp en eng spl först fick ja lägga in innan radio switsher gick att köra. Tog hem cm6 rc3 flashade o glömde gapps å kernel port så det stog bara still i luren tills ja hitta en tråd om de mycken tack till skummberg för all hjälp nu så går min magic på cm6 kul att få prova, skall väl se hur mycke som fungerar o hur länge batterit pallar för den känns varm mycket tack
Så lite Beerman Hoppas att de tutar på för dig och funkar klockrent Lite sugen på CM6 men när de blir färdigt så kanske ja satsar på de hela
jodå allt verkar då fungera kanon bra med cm6 rc3 men som sagt den vill nog dra en hel del mer ström än tidigare. Radioswitcher var ju ett toppen program enkelt att använda så nu ska det testas en hel del roms å se vilken som känns bäst
Lite mer tycker ja att cm6 rc3 drar men inte spec mycke. Ja kör med CM6-FroyoRedux 1.7 och ja e riktigt nöjd me den Länk -->FroyoRedux Enda som ja inte fått o funka e min Trackball blinkar bara vid inkommande samtal och inte sms/mms
hej alla är det bara jag som missat detta braiga program Andoid Commander funkar ju kanon bra att flytta i .apk å grejja länk http://androidcommander.com/