Tjo! Ett riktigt roligt "Gangsta" spel.. Låt oss göra Swedroid till största clanen! Lägg upp era invite codes.. Min Code UJHX och sen en länk som förklarar vad det är för spel.. /Chappy
Chappy, publicera en direktlänk till cyrket.com eller androlib.com och en barcode, så blir det lättare att läsa om/hitta spelet.
Kan det verkligen stämma att alla måste lägga till alla? finns det typ inte en som är "gängledare" och vi andra hamnar automatiskt i samma gäng?
Jag tror gängen funkar mer som ett nätverk. De som är dina kompisar hjälper dig i jobb och strider. Fast jag kan inte påstå att jag helt fattar mekaniken bakom spelet. För övrigt är det lite absurt att jag håller på att fastna i en variant av gamla DeKrim bara för att jag gillar min telefon så mycket.
Min kod är följande Y1NK Namn: Dezent Whops, missuppfattade det nog. jag började invita folket här vilket kanske är fel?
Det är inte alls fel. Lägg upp din kod och invita alla som postat före dig. Oavsett om du eller jag lägger en invite till den andre så blir båda med i den andres gäng. Och vill du vara säker på att få medlemmar är det bättre att börja lägga invites än att vänta och hoppas att den andre gör det.